بهترین بازی‌های بتل رویال شبیه PUBG که باید تجربه کنید

اگر می‌خواهید با ۱۵ بازی شبیه به PUBG که همگی در سبک بتل رویال هستند آشنا شوید، با زومجی همراه باشید.

این روزها بازی‌های سبک بتل رویال سروصدای زیادی به‌پا کرده‌اند و طرفداران بسیاری را از سراسر جهان به‌سمت خود جذب کرده‌اند. یکی از بازی‌های این سبک که هیجان و تب‌ و تاب بسیاری در دنیای گیمینگ به‌راه انداخته و تقریبا هرکسی که وارد آن شود به‌سادگی از آن دل نمی‌کند، بازی PlayerUnknown's Battlegrounds است که توسط استودیو بلوهول توسعه داده شده است. در این مقاله قصد داریم بازی‌هایی را که مانند این اثر در سبک بتل رویال ساخته شده‌اند به شما معرفی کنیم.

apex legends

  

۱: بازی Apex Legends

جدیدترین عضو از میان این ۱۵ بازی، Apex Legends است که توسط استودیو ریسپاون، استودیویی که بازی Titanfall 2 را ساخته، توسعه داده شده است. این بازی نیز درست در دنیایی شبیه به دنیای تایتال فال جریان دارد با این تفاوت که دیگر خبری از پرش‌های بلند و راه‌رفتن‌های روی دیوار و همچنین تایتان‌های غول‌پیکر نیست. می‌توان این بازی را ترکیبی از بازی‌های Overwatch و PUBG دانست که در آن هریک از شخصیت‌ها دارای توانایی‌ها و قدرت‌های خاص خود هستند و با گیم‌پلی سریعی که جریان دارد، حس و حال منحصر‌به‌فردی به بازیکن می‌دهند. شخصیت‌هایی مانند Wraith که قابلیت لینک کردن دو نقطه ازطریق ریفت را دارند یا شخصیت Bloodhound که می‌تواند ردپای دشمنان را مشاهده کند، تنها بخشی از صحنه‌های مهیج این بازی رایگان هستند.

call of duty black ops 4 blackout

۲: حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4

حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 یکی از اولین حالت‌های بتل رویال موجود در یک بازی AAA است. استودیو تری آرک با ساخت این حالت جذاب، با وارد کردن بازیکنان به نقشه‌های جذاب مجموعه‌ی Black Ops و قرار دادن آن‌ها در یک محیط از همه نظر مناسب و به اصطلاح پولیش خورده، باعث شده که حس و حالی بسیار خوب به‌ آن‌ها منتقل شود؛ به‌طوری که ممکن است دیگر حال و هوای بازی PUBG به سرشان نزند. به جرات می‌توانیم بگوییم که این حالت را می‌توانید جایگزین موقتی یا همیشگی PUBG کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

Ring of Elysium

۳: بازی Ring of Elysium

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که تعصب خاصی رو پی سی دارید و از اینکه یک پی سی گیمز هستید به خود می‌بالید، می‌توانید بازی انحصاری Ring of Elysium را که به‌صورت رایگان شما را وارد یک محیط با سبک بتل رویال می‌کند، تجربه کنید. این بازی که کاملا رایگان است توسط استودیوی چینی تنسنت توسعه داده شده است. بازی Ring of Elysium که در ابتدا تنها برای گوشی‌های موبایل منتشر شده بود، حالا به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر در دسترس قرار دارد و مواردی همچون بتل پس‌های متنوع مانند بازی Fortnite، نقشه‌ای بسیار بزرگ، مجموعه‌ی بزرگی از سلاح‌های مختلف و حتی وسایلی مانند دوچرخه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا حال و هوایی مشابه PUBG و شاید بهتر از آن را نیز تجربه کنید. این اثر زیبا با ترکیب سبک واقع‌گرایانه‌ی PUBG و گرافیک قابل‌قبولی که دارد، تمام تلاش خود را می‌کند تا مخاطبان مختص‌به‌خود را از بین پی سی گیمرها جذب کند.

Dying Light: Bad Blood

۴: بازی Dying Light: Bad Blood

بازی Dying Light به‌عنوان یک اثر زیبا که مواردی مانند ورزش پارکور و زامبی‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده بود، در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و توانست آن‌قدر در بین هواداران این سبک محبوب شود که حتی سه سال پس از انتشار نیز قابل تحسین بود که بشنویم هنوز تعداد زیادی بازیکن در این ساخته‌ی استودیو تکلند در حال رقابت با یکدیگر هستند. توسعه‌دهندگان بازی برآن شدند که به‌دلیل محبوبیت بالای آن، یک اسپین آف با نام Dying Light: Bad Blood منتشر کنند که خودشان از آن با عنوان یک بتل رویال خشن و بی‌رحم اسم می‌برند.

روش بازی این‌طور است که ۱۲ بازیکن وارد بازی می‌شوند و با در دست گرفتن سلاح‌های سرد، سعی در جمع‌آوری نمونه خون به میزان کافی دارند تا درنهایت بتوانند با احضار هلی‌کوپتر و نشستن بر تنها صندلی موجود در آن، از آن منطقه‌ی خونین خارج شوند. تفاوتی که این بازی با سایر بازی‌های سبک بتل رویال دارد این است که نیازی نیست حتما تمامی افراد را از بین ببرید و به‌عنوان آخرین نفر از مهلکه فرار کنید؛ بلکه فقط کافی است که به‌شکلی مناسب خود را به هلیکوپتر برسانید و از منطقه فرار کنید. اما مسئله‌ی دیگری که وجود دارد این است که تنها دشمنان شما همان ۱۱ نفر دیگر نیستند؛ بلکه باید برای جمع‌آوری نمونه خون به سمت محل‌هایی بروید که توسط زامبی‌ها مراقبت می‌شوند. هر محل که بهتر مراقبت می‌شود، نمونه خون بیشتری برای شما خواهد داشت. این بازی با ترکیب المان‌های PVE و PVP همراه‌با حرکات جالبی مانند پارکور، حس و حال خاصی به شما می‌دهد که تقریبا در هیچ بازی دیگری قابل دیدن نیست.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.