بهترین بازی‌های بتل رویال شبیه PUBG که باید تجربه کنید

اگر می‌خواهید با ۱۵ بازی شبیه به PUBG که همگی در سبک بتل رویال هستند آشنا شوید، با زومجی همراه باشید.

این روزها بازی‌های سبک بتل رویال سروصدای زیادی به‌پا کرده‌اند و طرفداران بسیاری را از سراسر جهان به‌سمت خود جذب کرده‌اند. یکی از بازی‌های این سبک که هیجان و تب‌ و تاب بسیاری در دنیای گیمینگ به‌راه انداخته و تقریبا هرکسی که وارد آن شود به‌سادگی از آن دل نمی‌کند، بازی PlayerUnknown's Battlegrounds است که توسط استودیو بلوهول توسعه داده شده است. در این مقاله قصد داریم بازی‌هایی را که مانند این اثر در سبک بتل رویال ساخته شده‌اند به شما معرفی کنیم.

apex legends

 
ادامه مطلب ...

وام بدون سپرده

وام بدون سپرده؛ نوعی وام است که برای دریافت آن، نیازی به سپرده‌گذاری در بانک نیست. برای درک بهتر این اصطلاح بانکی لازم است ابتدا تعریفی از واژه‌های وام و تسهیلات ارائه شود.
وام بدون سپرده
 
ادامه مطلب ...

وام صندوق بازنشستگی

Sandogh bazneshastegi

وام صندوق بازنشستگی چیست؟

وام صندوق بازنشستگی همانطور که از عنوانش پیداست، به منظور پوشش دادن بخشی از نیازهای مالی بازنشستگان اعطا می‌شود.

ادامه مطلب ...

فروش ردمی نوت 7 به مرز ۱۰ میلیون دستگاه رسید

فروش گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۷ شیائومی پس از ۱۲۹ روز، از مرز ۱۰ میلیون دستگاه در بازارهای جهانی عبور کرد.  

ادامه مطلب ...

وام بانکی

بدون سپرده گذاری،‌ وام بانکی دریافت کنید!

وام بانکی، مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. بانک‌ها با هدف ایجاد رونق اقتصادی، گردش مالی وجوه سپرده نزد بانک و تأمین منافع مادی و سود خود؛ به طور سالانه طرح‌های مختلفی برای متقاضیان ارائه می‌کنند. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.

وام‌چی؛ با طراحی فضایی امن جهت خرید و فروش وام بانکی، در میان خریداران و فروشندگان قرار گرفته و به‌عنوان واسطه، نقش بی‌طرف خود را تا تکمیل فرایند معامله وام حفظ می‌نماید. وام‌چی؛ صرفا پل ارتباطی خریدار و فروشنده وام بانکی است، نه ارائه‌دهنده وام بانکی.

  ادامه مطلب ...