مدیر عامل آسیاتک: اهمیت استفاده از فیبر باکیفیت در زیرساخت های دیتا سنتر

اولین ھمایش کابل شرکت نکسانس در ایران برگزار شد. در این همایش اهمیت استفاده از کابل و فیبرنوری باکیفیت در ساخت دیتاسنتر مورد بررسی قرار گرفت.

 
 

مدیر عامل آسیاتک در اولین ھمایش کابل شرکت نکسانس در ایران، بر اهمیت استفاده از کابل و فیبرنوری با‌کیفیت و استاندارد جهانی در ساخت دیتاسنتر، تاکید کرد.

محمد علی یوسفی زاده در نخستین همایش کابل شرکت نکسانس در ایران اعلام کرد:

برای راه اندازی دیتاسنتر، فاکتورهای فنی، مهندسی، نرم افزاری و سخت افزاری بسیار دقیقی مورد نیاز است که فیبرنوری به دلیل دارا بودن اهمیت بالا در کیفیت انتقال دیتا، یکی از مهمترین و حساس‌ترین این زیرساخت‌ها است.

محمدعلی یوسفی زاده تصریح کرد:

شرکت آسیاتک در ساخت و راه اندازی دیتاسنتر برج مخابراتی میلاد تهران و دیتاسنتر آزادگان، از به روزترین تجهیزات دارای استانداردهای شرکت‌های معتبر دنیا استفاده کرده و با توجه به بکارگیری توان و تخصص جوانان و متخصصان کشور و کسب علم ساخت و راه اندازی تخصصی چند دیتا سنتر، برای ساخت و راه اندازی پروژه‌های مشابه، آمادگی کامل دارد.

در این نشست، به جز مدیر عامل آسیاتک، تعدادی از مدیران ارشد شرکت Nexans و متولیان اصلی صنعت کشور به سخنرانی پرداختند.

شرکت Nexans اولین نشست صنعت کابل خود در ایران را جهت تبادل‌نظر متخصصان صنایع مختلف با نمایندگان شرکت Nexans و معرفی جدیدترین دستاوردهای این صنعت در تاریخ ۸ اسفند ماه سال جاری برگزار کرد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.