Redmi Note 5A در بامیلو تمام شد!

 همه موجودی گوشی‌های Redmi Note 5A در بامیلو دیشب در کمتر از سه ساعت به فروش رسید.

 
 

ردمی نوت 5A شیائومی که رکوردار فروش در کشور چین و هند به‌شمار می‌رود، در ایران نیز با استقبال فراوان روبرو شد و بامیلو امروز ساعت ۱۱ صبح، فروش بخش بعدی این مدل گوشی‌ها را آغاز خواهد کرد. ردمی نوت 5A یکی از محبوب‌ترین مدل‌های Mi محسوب می‌شود، قیمت مقرون‌به‌صرفه و تکنولوژی برتر این گوشی بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود به یکی از برندهای پرطرفدار در آینده‌ای نزدیک در ایران تبدیل شود. برند Mi برای اولین بار فروش برق‌آسای گوشی‌های تلفن همراه را در بازار ایران معرفی و اجرا کرده است.

مدل Redmi Note 5A از گوشی‌های برند Mi در هند رکوردار بوده و البته شرکت شیائومی، در چین، با فروش ۲ میلیون دستگاه از این نوع گوشی تلفن همراه نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسانده است.

بخش اول تلفن‌های همراه Redmi Note 5A از ۲۸ استان ایران خریداری شده‌ و بیشترین میزان خرید به ترتیب در تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس و قم انجام شده است. همچنین مردان بیشتر از زنان به این محصول علاقه نشان داده‌اند. ۸۸ درصد از خریداران را مردان و تنها ۱۲ درصد از مشتریان را زنان تشکیل داده‌اند.

یکی از مهمترین‌ ویژگی‌های برند Mi برای ایرانیان، رجیستر بودن این محصولات همراه با گارانتی است. Redmi Note 5A با باتری فوق‌العاده‌ی ۳۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای جوانان است. بیشتر خریداران این محصول را جوانان ۱۸ تا ۳۰ ساله تشکیل داده‌اند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.