تلگرام با جذب سرمایه ۸۵۰ میلیون دلاری در فاز اول عرضه توکن رکورد زد

تلگرام موفق شد در قدم اول جذب سرمایه از طریق عرضه‌ی اولیه توکن که هدف ۱.۲ میلیارد دلاری را دنبال می‌کرد، سرمایه‌ای ۸۵۰ میلیون دلاری کسب کند.

 

بر اساس اسناد منتشرشده، تلگرام پس از برگزاری فاز اول عرضه‌ی توکن موفق به جذب سرمایه‌ی ۸۵۰ میلیون دلاری شده است. بر طبق اسنادی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارسال شده، این سرمایه‌ی ۸۵۰ میلیون دلاری برای توسعه‌ی و بهسازی شبکه‌ی بلاک‌چین TON، مسنجر تلگرام و سایر موارد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

فاز اول عرضه‌ی توکن TON یا همان ارز دیجیتال تلگرام ماه پیش با هدف جلب نظر سرمایه‌گذاران خصوصی و مؤسسات سرمایه‌گذاری انجام شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، طی فاز اولیه‌ی ارائه‌ی توکن‌ تلگرام، سرمایه‌گذاران در صورت خرید میزان بسیار زیاد، از تخفیف‌های بالایی برخوردار می‌شوند. هدف اولیه‌ی تلگرام برای جذب سرمایه در فاز اول ۶۰۰ میلیون دلار بود؛ حال آنکه تقاضای بالا برای این ارز دیجیتال باعث شده است این کمپانی سرمایه‌ای ۸۵۰ میلیون دلاری جذب کند. 

اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود نشان از این داشت که تلگرام در مجموع به دنبال جذب سرمایه‌ای ۱.۲ میلیارد دلاری از عرضه‌ی توکن است؛ حال آنکه جذب سرمایه‌ی ۸۵۰ میلیون دلاری در فاز اولیه این کمپانی را بیش از پیش به دست یافتن به هدف مورد نظر نزدیک‌ کرده است. به گزارش بلومبرگ، جذب سرمایه‌ی ۸۵۰ میلیون دلاری در فاز اول می‌تواند میزان سرمایه‌ی نهایی جذب‌شده توسط تلگرام را به ۲ میلیارد دلار پس از فروش عمومی توکن افزایش دهد.

تلگرام تا به امروز موفق شده است بین تمام ارزهای رمزنگاری شده، بزرگ‌ترین عرضه‌ی اولیه توکن (ICO‌) را به نام خود ثبت کند. جذب سرمایه‌ی ۸۵۰ میلیون دلاری را باید اولین سرمایه‌گذاری بیرونی صورت‌گرفته در پیام‌رسان تلگرام خواند. استقبال از ارز دیجیتال تلگرام به اندازه‌ای بالا بوده است که در هفته‌های اخیر شاهد سوءاستفاده‌ی سایت‌های جعلی برای فروش توکن‌ تلگرام بوده‌ایم. انتظار می‌رود تلگرام سرویس‌های مبتنی بر TON‌ را از سال ۲۰۱۹ عرضه کند و انتشار کیف الکترونیکی تلگرام برای سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.