دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر


دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر

برای دانلود موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید...

https://beepsong.ir/assets/media/2018/02/behnam-bani-ghorse-ghamar-360x360.jpg
 
متن آهنگ:

عاشق و در به درم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت رو ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم
بس که دل بردی ازم دلبرو ناز دلم
عاشق و در به درم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت رو ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم
بس که دل بردی ازم دلبر ناز دلم
دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی
تا تو سرو سامان منی
دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی
تا تو سرو سامان منی

عشقو مدیون توام آره مجنون توام
منه مجنونو ببین که پریشون توام
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی
با تو توی دل من که نمیمونه غمی
عشقو مدیون توام آره مجنون توام
منه مجنونو ببین که پریشون توام
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی
با تو توی دل من که نمیمونه غمی
دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی
تا تو سرو سامان منی
دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی
تا تو سرو سامان منی

ترانه سرا : فرجام خیرالهی


دانلود کیفیت320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.